.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
من از همین تریبون مسئولین را استیضاح می‌‌کنم؛
جباری : چرا باید آثار تاریخی «بهشهر» در ساری و بابل نگهداری شود؟
شمال نیوز : حجت‌الاسلام جباری خطاب به مسئولان تاکید کرد: شهرستان بهشهر با این قدمت تاریخی و با وجود مکشوفه‌های تاریخی با ارزش زیاد، موزه ندارد، چرا باید این مکشوفه‌ها در ساری و بابل نگهداری شود؟ مگر شهرستان بهشهر چه چیزی کمتر از شهرهای دیگر دارد؟....

شمال نیوز : امام جمعه بهشهر مسئولین شهرستان را به برطرف کردن مشکلات شهرستان توصیه و خاطرنشان کرد: همانطوری که در سال جدید مسئولین را تشویق و حمایت می‌کنم، اینگونه نیست که همیشه بگوییم دست مسئولین را می‌بوسیم، خیر من از همین تریبون مسئولین را به چالش می‌کشم و استیضاح می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خط امیدحجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهشهر اظهار کرد: باید از نصیحت مقام معظم رهبری در شعار سال استفاده کرده و از پوسته خودمان بیرون آییم و برای بهبود وضعیت اقتصاد حرکت کنیم تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شاهد تحولات خوبی در شهرستان باشیم.

وی افزود: هم طلاب را دوست داریم هم از آنها انتظار داریم، که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، احادیث و روایات کاربردی در این حوزه را استخراج کنند تا مورد بهره‌برداری مردم قرار بگیرد.

امام جمعه بهشهر خاطرنشان کرد: خداوند متعال انسان‌هایی که بیکار و تن‌پرور هستند را نه تنها دوست ندارد، بلکه از این انسان‌ها نفرت دارد، بر اساس این حدیث همه باید پای کار بیایند و برای پیشرفت شهر قدم بردارند، جوانان برای خودشان دل بسوزانند چراکه کسی نیست دلسوز آنها باشد.

حجت‌الاسلام جباری خطاب به مسئولان تاکید کرد: شهرستان بهشهر با این قدمت تاریخی و با وجود مکشوفه‌های تاریخی با ارزش زیاد، موزه ندارد، چرا باید این مکشوفه‌ها در ساری و بابل نگهداری شود؟ مگر شهرستان بهشهر چه چیزی کمتر از شهرهای دیگر دارد؟

وی مسئولین شهرستان را به برطرف کردن مشکلات شهرستان توصیه و اضافه کرد: همانطوری که در سال جدید مسئولین را تشویق و حمایت می‌کنم، اینگونه نیست که همیشه بگوییم دست مسئولین را می‌بوسیم، خیر! من از همین تریبون مسئولین را به چالش می‌کشم و استیضاح می‌‌کنم.

خطیب نماز جمعه بهشهر در پایان گفت: امروز جنایات دولت آمریکا بر هیچ‌کس پوشیده نیست، در منطقه سرَک می‌کشند و فکر می‌کنند به جایی می‌رسند، اما همه می‌دانند داعش و وهابیت را چه کسی تایید و تقویت می‌کند، منابع نفتی و اشیای با ارزش و تاریخی را با چه نیروهایی از مصر و عراق خارج می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 28 فروردين 1395
سالهای زیادیه که از بحث تبدیل باغ شاه عباس صفوی (پارک ملت فعلی) به موزه می گذرد اما خبری نیست.
در شأن اشرف البلاد نیست که آثار تاریخی آن در جای دیگری نگهداری بشه و باید زودتر فکری به حال این وضعیت کرد.
نا شناس 28 فروردين 1395
موزه نمیخاد، خیلی عرضه دارید همین پارک ملت که بنیا 400 ساله هست رو نجاد بدید
بابلی ریکا 28 فروردين 1395
هیچ برتری ندارند... اتفاقاً بهشهر بمراتب بالاتره.! جدیدا هم قراره بعنوان کلانشهر شرق استان معرفی بشه..!!!
کیان 28 فروردين 1395
احسنت تازه اقای امام جمعه به حرف اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!دست بوسیدن کار امام جمعه نیست ... کار امام جمعه تشر زدن اقاجان!! به فکر اشتغال مردم مباشید اشتغال جوانان باشید اقای امام جمعه... نیرو انتظامی بیخودی وب جهت جوانان مردم را دستگیر نکند امار بدهد که فلان منطقه چند شرور دارد اینا وجهه خوبی ندارد شرور پروری نکنید .....به ضرر شهرمذهبی بهشهر است.. به فکر فرهنگ وسابقه مثبت شهرباشید..
نا شناس 28 فروردين 1395
آخه بهشهر هم شد شهر
مازندراني 28 فروردين 1395
يكي ازبزرگترين مشكلات مامازندرانيها همين است كه فكرميكنيم همه چيز را هركدام از شهرهايمان جداگانه بايدبراي خود داشته باشد ،هر شهر يك موزه ،يك نمايشگاه بين المللي،يك فرودگاه، يكمنطقه ازاد،يك دانشگاه جامع،يك باشگاه فوتبال ليگ برتري و...... وازهمه بالاترگاهي حتي هرشهر ميخواهد يك استان باشد.نتيجه اش هم همين است كه ميبنيم......... هيچكداممان هيچ چيز درست وحسابي نداريم
0111 بابل 28 فروردين 1395
باز این بنده خدا رفتند تو فاز
حاجی شما اول موزه رو بسازید بعدا بیایید اینها رو ببرید
قرهنگی 28 فروردين 1395
با سلام به این سئوال پاسخ بده چرا باید در آموزش و پرورش استان مازنذارن باید بازنشسته بهشهری باشد مثل ناصر صادقی - روحی - خلیلی- ویژه و هر ماه بابت سرویس این نیرو های بی کیفیت باید میلیون ها سرانه اموزشی مدارس صرف کرایه این آقایون شود در خالیکه مدارس ما از سرانه آموزشی رنج می برند البته ناگفته نماند تعداد نیروهای بهشهری 4 برابر شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.